torstai 15. elokuuta 2019

Esittely

Hei. 💖

Olen Mira. Olen 19-vuotias ja opiskelen Salon Seudun Ammattiopistossa Taideteollisuusalan perustutkintoa. Valmistus parin vuoden pÀÀstÀ sisustussuunnittelijaksi. Olen kotoisin Uudestakaupungista, mutta muutin opintojeni perÀssÀ Saloon.



Miksi juuri sisustussuunnittelija?

Olen ollut aina kiinnostunut sisustussuunnittelijan työstĂ€. Olen muun muassa leikellyt lehdistĂ€ erilaisia huonekaluja ja sijoittanut niitĂ€ piirtĂ€miini pohjapiirustuksiin. Vaikka tĂ€mĂ€ haave on ollut takaraivossani iĂ€t ja ajat, en siltikÀÀn ole ajatellut, ettĂ€ pÀÀsisin vielĂ€ tĂ€llaiseen kouluun. Lukiossa ollessani aloin miettiĂ€ ihan tosissaan, ettĂ€ olisiko minusta tĂ€llaiseen. Loppujen lopuksi pÀÀtin hakea sen alan koulutukseen ja ilokseni huomasin, ettĂ€ pÀÀsin siihen.😁

Miksi juuri Salo?

Hain Saloon ehkĂ€ juurin sen takia, ettĂ€ tÀÀllĂ€ on ainut sisustusalan koulutus, joka ei maksa mitÀÀn. Muualla, missĂ€ jĂ€rjestetÀÀn tĂ€mĂ€n alan koulutusta, esim. HelsingissĂ€, olisi pelkkĂ€ koulutus maksanut yli 2000 euroa.😹 Opiskelijabudgetilla minulla ei olisi ollut varaa sellaiseen. Salo on muutenkin mukava kaupunki, ainakin nĂ€in ensinĂ€kemĂ€ltĂ€.

Perustin tÀmÀn blogin osana tutkintoani. TÀmÀn blogin tarkoituksena on siis pÀÀsÀÀntöisesti nÀyttÀÀ muille, myös kanssaopiskelijoilleni, miten olen edistynyt opinnoissani.

No, tÀÀsÀ oli nyt "pieni" esittely itsestÀni. Ja tÀssÀ samalla toivotan kaikki tervetulleiksi lukemaan blogiani, jos sitÀ nyt joku lukee.






Ei kommentteja:

LÀhetÀ kommentti